hemma.



Att bli väckt klockan 6.45 av två systrar som vill bli fixade inför skolavslutningar, att tvättat båt, att äta mandeltårta till efterrätt vid ett överfyllt middagsbord. Det är att vara hemma. Dag 1: so far so good. Ingen panik över folkskaran, ingen panik över tempot, ingen panik över familjen (lite panik över mina 5 stora oorganiserade väskor).

Lite mer panik över den bristande internetuppkopplingen. Ett begänsat mobilt bredband skall räcka åt familjemedlemmarna 6. Helt klart en möjlighet till avgiftning. Lära sig meditera lite kanske, eller börja springa? Det blev plötsligt en del tid över (och en nyttig lärdom).




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag saknade ditt sällskap i onsdags! Hoppas det gick bra med packandet och flyttstädandet i alla fall.

Förresten, se till att maila mig dagar som du kan ses i sommar!

2011-06-12 @ 22:58:17
Postat av: Nushin

Jag saknade ditt sällskap i onsdags! Hoppas det gick bra med packandet och flyttstädandet i alla fall.

Förresten, se till att maila mig dagar som du kan ses i sommar!

2011-06-12 @ 22:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0