back to school. DAG2




Andra dagen på höstterminen lider mot sitt slut. För alla intresserade har jag valt maskin som min tekniska profil och sista timmarna gick åt till föreläsning i min första profilkurs. Produktionsteknik. I produktionsteknik skall man bland annat montera ihop motorsågar, mäta och CNC-programmera så man kan svarva ljusstakar i en datorstyrd svarv. Det känns som en uppgraderad version av träslöjd och jag tror faktiskt detta kan bli riktigt kul!

Funderade även på att börja blogga på nörd.blogg.se




väldigt myket ångest just nu.



Det är väldigt mycket ångest just nu.

Ångest för att jag sover för mycket
Ångest inför att jag BORDE ha pluggat till 2 tentor den senaste veckan, men inte gjort det ordentligt. Eftersom jag lagt all denna tid på 2 tentor jag inte kommer skriva har jag inte tillräckligt med tid till den 3e tentan.
Ångest inför att vara en dålig TM
Ångest inför att ha börjat Tradera igen, och redan shoppat upp min lilla, lilla mikrobesparing.
Ångest inför att söka jobb.
Ångest inför att inte veta hur nästa år funkar.

Små fjålliga ångest-moment som tillsammans blir en stor ångest som gör att jag inte tar mig upp ur sängen på morgonen. Som i sin tur gör att jag får ännu mindre tid till att plugga.




hemma i Kinna.




Sitter hemma i Kinna igen! 4 lugna dagar (not) innan uppflytt till Linkan igen. 10 månader där bara innan utlandsår. Livet går så sinnessyyykt fort!

Dagens aktivitet är ompackning av lådor. Igår togs alla grejjer, köksgeråd och skor mm hand om. Idag är det the clothes. Från och med tisdag är det oavbrutet tentaplugg som gäller. Det blir kul.

Och på onsdag får jag träffa SAL! DET BLIR SYYKT KUL!

För tillfället lyssnar jag på olika versioner av I Stand Here Still med Tingsek.


RSS 2.0