hemma.




Sitter hemma hos päronen nu och bara myser. Massa syskon, hund och god mat. Synt att helgen tar slut imorgon...




ett steg närmare.






En komplett ansökan till Laval - ett steg närmare!!



färdigplanerad för ikväll






Nu känner jag att jag ligger steget före livet (bra känsla) och kan med ro i sinnet lägga mig (efter diska). Synd att mannen är borta, nu måste jag ju diska själv.





recept för bra lördag.







Kassar och Espresso House med my love. (och lite poweryoga på morgonen)




genom mobilen.



Rensade Calles mobil på bilder från hösten. Så här är den. Hösten.



Ikea och (såklart) MAT


2års firande. Sjukt.


Cal blir ännu äldre


En liiite för hård kväll.


Tenta-p och reglerteknik


Au Naturel...


PW och kaffe på Espresso House


Såklart - min näst bästa vän.


Mat - min i särklass bästa vän.


Så sjukt fin.


Någon la på sig lite...


Lvb i sjuk action (tenta-p).



skadeglad tjej.



Mannen var mer än överlycklig för att få åka tillbaka till sitt kära Cali och Stanford. Värme på tisdag tänkte han. Men ack, så fel man kan ha.






04:13



Det känns som om jag vart uppe en hel natt och klockan närmar sig halv fem. Detta med att vara ung och energifylld stämmer minsann inte på mig!

Skola hela dagen. Föreläsningar, utlandsansökningar, lunchföreläsningar, lettre de motivation och caselösning^100 är det jag sysslat med. Lagom till 21.00 ramlar jag innanför dörren igen till den efterlängtade kvällsmackan då dagens föda betått av en kycklingmacka och ett klägg. Bra diet där för en muskelknutte som mig!

Lönen för mödan? Förhoppningsvis ett grymt år i Quebec och ett riktigt lyckat tjejcase imorgon med rubrik "Gucci Group". Kommer helt klart bli toppen.




success



Dagens achievement: Har äntligen fått Calle att sluta vika kalsonger och strumpor!




RSS 2.0