snail woman



Det finns tröga tjejer. Så finns de tröga killar. Så finns de dom som blir påkörda av sitt ligg och haltar fram genom livet som så kallade snail woman. Jag är för tillfället hopplöst involverad med en snail woman också måste alltså även jag se livet rusa förbi mig medans jag rör mig mellan olika platser med en hastighet av -0,3 km/h.







åker hem i helgen



Denna helg bär det av hemmåt och jag ser faktiskt fram emot det! Inte helt fel att jag valde Bus 4 You framför Swebus denna gång. Fåtöljhemresa!

Tänkte även slänga in en gammal hederlig modebloggsfeeling.



Hem åker jag i Acne-skjort jag fyndade för 150 spänn. Love it!


yey, update.



Hejsan hejsan hallå. Det tar sig ett litet tag innan jag får tummen ur röven och bloggar. Precis DÄR tog inspirationen och tiden slut Nu väntar nämligen allsång på Flamman, legendary! Det var det i alla fall förra gången. Superpepp :)

 

 

 


RSS 2.0