hej friends!




Musig onsdagskväll med kebabpizza (dåligt), massa mys och pill vid symaskinen. Lika bra att slappa när man kan inför en ny, hektisk dag imorgon. Endast en föreläsning samt en lektion lämnar utrymme för att ta igen lite plugg! GOTT!

Senaste produktionen, ihopslängd en vardagskväll och färdigställd ikväll. Resultatet blev en visa-rumpan-klänning som jag med min nuvarande vikt inte riktigt kan bära upp, lite otur kanske. Dock känner jag att jag börjar gå back to my roots. Djuriskt i massor.
Lite ringrostig är jag onekligen, men det skall vi nog kunna råda bot på!


 

 

(Ps. Onekligen festligt att läsa alla era kommentarer till förra inlägget. Stackars människa säger jag bara haha!)

mer ryggrad



Hej!

Var på väg att publicera ett ganska hatiskt blogginlägg här, men jag sjunker inte lika lågt som vissa gör.

Upplever precis det lägsta och det lägsta. En spännande och utvecklande upplevelse.

Lärdomar: Lägg inte energi på idioter och liknande, den kan du göra bättre saker med.




lördagsstros




Precis hemkommen från lördagsstrosande i Linköping City. Stora staden vet ni. Intensiv puls, trafik överallt. Eller? Nej Linköping är allt småstadsmysigt.

Projekt 1: Förtidsrösta. Är nämligen hemma för att mysa med mina mysiga familj val-söndagen! Då jag i min lathet inte orkat sätta mig in i exakt vad alla partier står för körde jag ett säkert kort. Moderaterna. Det viktigaste är ju trots allt att rätt sida vinner. För Sverige, för valfrihet och för jobb!

Projekt2: Hämtade ut mina nya Brills från Synsam. Som mina förra fast en version större och från ett annat märke. Känslan när jag satte på mig dem var verkligen fantastisk! Världen klarnade upp. Allt kändes lite lättare.

Projekt 3: Fixa bralls till Calle. Mannen med mycket lite stilkänsla som helst kör med slita jeans till eleganta loafers och piké hade något svårt i byx-djungeln. Efter lite provande kom vi fram till två par som båda parter var nöjda med. Både bäraren och den som skall gå bredvid.

 

 

 

 


RSS 2.0