såklart.



Såklart blev det glass på Café Boa en fredagseftermiddag som denna.














oh



How can you keep on loving me when I återigen lyckas spärra en bankdosa. Min norska skall tilläggas.



häng.



Hänger med minibruttan på vattentornet.










sss




SSS = Sjukt Skönt Söndag. Inga krav förutom interetshopping och att bädda rent.



franska.




Hur lär man sig franska på knappt två månader? SATC på franska har jag redan prövat. Och det var inte någonstans okej. Fransk litteratur? Svårt när disciplinen brister. Fransk film? Kanske det.



vardag.




Jobb mellan 12-18. Makrill i trädgården vid lunchtid. En timmas träning följt av salta dopp vid piren. Några avsnitt av SATC på det. Slut. Har inte så mycket mer att delge. Jag blir jobbigt bortskämd, men det är helt okej.







sommar



Jag har det bra. Mycket bra. Familj. Mysigt jobb. Tång och salta bad (the best). Ingen stress helt enkelt. Jag njuter.



RSS 2.0