sista dagen in the Ginkalunda (fredag)





Älskar mina fina skinnskor från Ettore Adriano (skoskav kan inte konkurrera med doften av skinn) och dör lite över att tvingas plugga när solen steker precis utanför dörren. Det blir inte bättre av att hundens ben luktar bajs på riktigt och att hela familjen har lämnat mig för äventyr i Berghem (ni som vet vad Berghem är vet vilka äventyr man kan uppleva där). Önskar att jag var 16 igen, på den tiden då jag sydde upp hela studiebidraget och bodde hemma. Hemma blir genast lite mer romantiskt när det inte är hemma längre. Borta är där där man inte är, och hemma är där där man är.


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ skor ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Todeloo!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0