lördagsstros




Precis hemkommen från lördagsstrosande i Linköping City. Stora staden vet ni. Intensiv puls, trafik överallt. Eller? Nej Linköping är allt småstadsmysigt.

Projekt 1: Förtidsrösta. Är nämligen hemma för att mysa med mina mysiga familj val-söndagen! Då jag i min lathet inte orkat sätta mig in i exakt vad alla partier står för körde jag ett säkert kort. Moderaterna. Det viktigaste är ju trots allt att rätt sida vinner. För Sverige, för valfrihet och för jobb!

Projekt2: Hämtade ut mina nya Brills från Synsam. Som mina förra fast en version större och från ett annat märke. Känslan när jag satte på mig dem var verkligen fantastisk! Världen klarnade upp. Allt kändes lite lättare.

Projekt 3: Fixa bralls till Calle. Mannen med mycket lite stilkänsla som helst kör med slita jeans till eleganta loafers och piké hade något svårt i byx-djungeln. Efter lite provande kom vi fram till två par som båda parter var nöjda med. Både bäraren och den som skall gå bredvid.

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Carro

Måste säga att det framförallt är storstadspulsen i Linkan som saknas i Monpan... Men annars är det bra.



Helt otroligt vad folk kan ha på sig här i Frankrike. Tänk gympaskor som man hade i 3:an med färgglada skosnören (inte streetwear som är lite hypat utan bara ja, vanliga låga gympadojor à la Din Sko för 10-åringar). Mode-Frida behövs på studs här nere!

2010-09-12 @ 09:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0