plugg.





Sitter och förbereder inför vårt informative speech vi skall ha om någon vecka. 17 studier har jag lyckats skrapa fram, älskar när det finns många källor (vilket det ikke fanns till mitt förra projekt). Klockan närmar sig 11 och jag är på topp. Det var längesedan jag kände att jag jobbade hårt (vilket jag gjort den senaste timman).

Jag blir än en gång påmind att det är det jag trivs bäst med. Jag trivdes med att jobba som jag gjorde på gymnasiet! Effektivt, målinriktat, ibland galet mycket. 20 timmar på Lindex, prov, prov, mvg, mvg, sy, sy, sy, tillskärarakademin, träna, fixa, drömma, flytta...

Hur kommer det sig då att jag är soffpotatis personifierad? Jag undrar bara. Calle vet väl vilka ryck jag får efter att ha gjort ingenting en helg. Två år av soft kanske skall avslutas? Eller...


Before After




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0