ger er en update från starbucks





****Internet fungerar inte hemma hos min roomie (Ron, 50+) vilket gör mig fly förbannad när det enda jag vill göra är att kolla på GREY'S ANATOMY! Hur skall jag göra det nu???

Ett annat aneldning till att jag behöver interent är att jag behöver resercha både mitt persuasive speech, due tomorrow samt mitt informative speech. Det står still i skallen. Jag menar, vilka fler argument finns det för facebook än att man uppehåller och skapar ett större socialt kapital (och nu pratar jag inte fördelen att snoka osv). Ja, jag vet att facebook i sig är ett patetiskt ämne, men hur lätt är det när man inte är insatt i systemet i ett annat land? Det lämpar sig till exempel inte att prata om en ett skolsystem som man inte har upplevt eller vet något om!




Tur att min man sitter här brevid och håller mig sällskap (och har jag inte ett ganska läskigt smile?)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0