nytt i livet.



Klippte lugg igar. Sjalv. En liten fjallig ojamn skapelse som far mig att se 5 ar yngre ut. Note to self: efter 15 forsok av egenhandigt producerade frisyrer borde du inse att det ar bast att VANTA 6 dagar till din frisortid.

Kollade pa SATC hela kvallen istallet for att plugga. Aven i detta fall skulle det behovas en liten note to self. Lar dig prioritera.

Gatt upp sju varje dag denna veckan frivilligt. TYP. Detta ar den enda positiva handelsen jag har att rapportera. Kanns underbart att vara i KONTROLL over min egna kropp. Hander sallan. Den sover nar den vill, ater nar den vill och lagger sig framfor datorn nar den vill. Utan att jag har nagot saga till om.

Countdown in progress:

  • 1.5 h kvar till sista finalen.
  • 4 dagar kvar till Sverige, Sweden, La Suede.
  • 11 dagar kvar till Oslo
  • Ca 3 ar kvar tills jag gifter mig med Calle. (Hehe han vet inget an)
  • Ca 10 ar kvar tills jag blir mamma
  • Uppskattningsvis ca 25 ar kvar tills jag lar mig att laga atbar mat (sista forsoket smakde bara salt)
Hejda





Kommentarer
Postat av: Carro

Keep up the good work!

Älskar framtidsplaneringen, ringer och påminner om min bröllopsinbjudan om 3 år! Fortsätt blogga när du kommer hem, den är alldeles för underbar för att sluta med!

/Carro

2010-06-24 @ 20:42:40
Postat av: maja

barn inom 10 år?! det var tidigt det! ;)

2010-06-24 @ 20:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0