my latest addiction..


Jag har alltid vart den beroende typen, och under de två årtioenden jag levt har flertalet sådana existerat. A trip down memory lane:

5an: Rosa. Helst en hel outfit, skor, kapribyxor och 3/4-ärms tröja
9an: Vaselin mot mina extremt torra läppar och min turkosa hoodie från H&M divided. (På senare dar när jag vet att vaselin och paraffin snarare är uttorkande tänker jag tillbaka på mitt vaselinberoende med skräck)
2an (gymnasie): Korta kjolar med hög midja, modebloggar, second hand och strumpbyxor
1an (uni.): Piggelin, SATC-boxen
USA: Sura Meloner och Morotskaka, SATC-boxen
NU: Carmex och Banankaka.

Konstant beroende: Min dator

Banankaka alltså. OMG. Det godaste bakverket ever.


'

Nästan så vi får lägga in en sånhär igen:







Kommentarer
Postat av: maja

åh, vaselinet kommer jag ihåg!

2010-06-26 @ 20:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0