nya tag och dagsboksutvik



Hej bloggen! Jag flyttar för fullt här i Linköping. Imorgon åker jag till Oslo och på måndag börjar jag jobba.

Jag tänkte börja med en liten följetong här i bloggen, men utdrag från min, mycket glast skrivna, dagbok från 2000 - 2003.

Del I:

" 21/6-2000. När jag och Elin (min kusin reds. anm.) var 8 år så såg vi en bekini på Olinders som vi inte fick köpa. Hemma sedan på kvällen drömmde vi att vi hade dom på hästen (badplats på hönö reds. anm.) och att dom vi var kära i kom och frågade chans på oss. Då skulle vi gå bakom ett berg och kyssa dom."




Kommentarer
Postat av: saal

hahahahahahahaha

2010-01-10 @ 11:49:16
Postat av: Russin

Hahaha!

2010-01-11 @ 21:37:40
URL: http://nushin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0