plötsligt händer det.





Varenda cell i min kropp var inställd på att få tillbringa nästa läsår i Frankrike. Så plötsligt händer det. Ett mail från LIU International dimper ner i inboxen och vips har jag blivit nominerad till Qébec city, Université Laval. Första tanken var självklart att det är svårare att vara snygg när det är kallt. Andra att jag inte för allt i världen skulle kunna få med mig allt till det förlovade landet. Här snackar vi kompletterande termobyxor! Tredje var att jag nu kan känna mig ännu mer nöjd med min senaste sko-investering. Ett par vattentäta, utläckra-för-att-vara-ordentliga-kängor Timberlandskor.

Så so long bitches, nästa år drar jag!










Kommentarer
Postat av: Lotten

GRATTIS!!!

2010-12-14 @ 14:29:29
Postat av: Carro S

Kommer verkligen bli hur grymt som helst, Frida!



Min gamla lägenhetskompis pojkvän pluggar på Laval (men är här i Frankrike på utbyte) och är jättetrevlig så säg till när du vill ha en kontaktlista på trevligt franskt folk så ser jag till att du får en! :)

2010-12-14 @ 22:04:13
Postat av: saal

;(

2010-12-16 @ 00:06:24
Postat av: Frida

@Lotten: Tack :) Hoppas du har det grymt i Japan och att vi hinner träffas innan vi återigen befinner oss på olika kontinenter.

@Carro: Kontakter, framför allt med trevligt folk, uppskattas mycket! Du får se till att ha addar mig på fb eller ngt likande:)

@Sal: :) men lite småjobbigt

2010-12-17 @ 21:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0