väldigt myket ångest just nu.



Det är väldigt mycket ångest just nu.

Ångest för att jag sover för mycket
Ångest inför att jag BORDE ha pluggat till 2 tentor den senaste veckan, men inte gjort det ordentligt. Eftersom jag lagt all denna tid på 2 tentor jag inte kommer skriva har jag inte tillräckligt med tid till den 3e tentan.
Ångest inför att vara en dålig TM
Ångest inför att ha börjat Tradera igen, och redan shoppat upp min lilla, lilla mikrobesparing.
Ångest inför att söka jobb.
Ångest inför att inte veta hur nästa år funkar.

Små fjålliga ångest-moment som tillsammans blir en stor ångest som gör att jag inte tar mig upp ur sängen på morgonen. Som i sin tur gör att jag får ännu mindre tid till att plugga.




Kommentarer
Postat av: Carro

You will make it! Och framförallt kommer hela året gå hur bra som helst. Du vet att allt faller på plats skitsnabbt bara du tar tag i det. Du borde läsa "9 tankar av tid", tror du upplever mycket "ställtid"- tid som behövs för att man ska hinna smälta allt man vill göra, läs den så vet du att du behöver ställtid!



2010-08-23 @ 22:25:19
Postat av: ida

ÅNEJ! Så himlarns jobbigt. Ät lite godis!

2010-08-23 @ 22:47:13
URL: http://idalinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0