distraktioner.





STÖRNINGSMOMENT! Är ett vanligt inslag i min vardag. Mitt största störningsmoment är helt klart Calle och dator/internet. Jag försöker klura ut hur jag skall hantera dessa störningsmoment, bli lite mer självdisciplinerad och få lite mer gjort. Under sista året på gymnasiet klassades jag som effektiv. Sedan insåg jag att man inte alltid behöver vara effektiv, och började chilla lite. DET SKULLE JAG INTE GJORT, för nu består mitt liv endast av chill. Jag som trodde man kunde hitta lite balans. Balansen. Men icke. Antigen eller. Effektiv - Chill. Chill - Effektiv. Dessa Personal Constructs (som jag läser om i en bok som luktar ranch dressing) är för mig ingen skala. Det är antingen eller. Effektiv - Chill.

Så till inlägget:

Jag tänkte visa er, ärade bloggläsare (som konstigt nog sjönk från 203 till 25 på en dag, detta sätter så kalalde myror i huvudet på mig) mitt nuvarande hem. Här bor jag, Frida Hanson, som inneboende hos min 50+ massage terapeut. En vänlig man med krulligt hår.

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0