torsdag.



Idag är det torsdag vilket betyder att jag fått jobb på Lindex här i Linköping. Att jag vart hos sjukgymnasten. Att jag köpt ett par sjukt sköna jeans. Att jag skall till Platå inom en snar framtid, det vankas fest ser ni. Första gången sedan nolle-p, lång paus. Skön paus. Jag behöver allt något annat att tänka på istället för Calle, vilket är vansinnigt svårt eftersom hans finns överallt i min vardag. I minnen. I varje vrå av skolan, i varje del av mig, i varje sekund av min vardag. Förutom att han snart är på andra sidan Atlanten. Närmare bestämt Stanford, Palo Alto, Karlifornien.

Frida Hanson råkade vara i god tid inför en festkväll, vilket ledde till att jag leker pudding idag i en raffig sminkning. Restultatet förevigas mha Photo Booth, och beskådas nedan.

 


 






Kommentarer
Postat av: saal

jag tycker du är snyggast på den sista bilen

2009-09-04 @ 14:03:05
Postat av: saaal

bilden alltså, finns ju ingen bil dät, så tokigt det kan bli ..:P

2009-09-04 @ 14:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0