ledig dag.


Detta är en ledig dag och som så sig bör skall alla lediga dagar ha en att-göra-lista. Eftersom jag sov bort hela min morgon kan den bli lite svårmedhunnen, men jag skall göra mitt bästa.

1. Söka jobb. Det börjar krisa sig
2. Börja plugga inför omtentor. Lite lätt sådär, vi börjar med flervariabelanalysen.
3. Träna. In my dreams
4. Städa toaletten. Mina syskon skitar alltid ner den
5. 4-ish åka till systembolaget
6. Hämta Ida och åka på picknick

Nu sitter jag i alla fall på gräsmattan med laptopen och är på att-göra-sak 1. Dock ser men ingenting när solen kommer fram. Synd för mig.


Alla gillar vi photo booth



Kommentarer
Postat av: Anonym

I like your new BLOGG! Very got Fridi. Tackar för senast på mCCCC.

2009-07-28 @ 18:06:22
URL: http://estermatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0