dagen efter och dagen.



 

Detta är dagen efter en fantastik utekväll i San Francisco (the best part is att uteställena stänger två, vilket betyder att man är hemma tidigt, och jag älskar att va hemma tidigt) och detta är även dagen för Graduate Formal till vilken jag införskaffat en bakelse från Zac Posens samarbete med Traget (hur kul är inte Target att shoppa på? Billigt som tusan!).

Innan dess beger vi oss dock, jag och min lille, lille pojke, till Starbucks för att äta SOCKER och dricka KAFFE. Detta gör jag i mina bebisar från Ray Ban och ett annat av mina nyförvärv, min fantastiska clutch från Calvin Klein.







Kommentarer
Postat av: Felice

Mums för shopping i USA! När får vi se bakelsen från Zac Posen? ;) Har föresten kollat runt lite på olika college, men verkar bara som man kan plugga typ en semester/termin och inte en quarter? Men man måste ju kunna åka dit och bara plugga utvalda kurser eller? Just nu är det Santa Barbara city college och FIDM (som Lauren Conrad i The Hills pluggar på) som lockar mest!

2010-05-09 @ 12:24:01
URL: http://feliceandersson.se
Postat av: Frida

Ja, du måste plugga en hel termin. Vissa skolor har en termin som ett halvår, eller som ett quarter, det beror på skolan. Du måste i princip söka ett program, eller en major, och sedan läser du ändå de kurser du vill. Du söker alltså inte speciellt kurser, eller fristående kurser (bara på ett väldigt litet antal), utan du söker in som undergraduate

2010-05-09 @ 22:17:38
URL: http://anotherday.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0