shopping.



Ni som inte uppskattar konsumtion i form av shopping, titta bort, för jag har haft en fantastic shopping-dag! Ni vet då man hittar "Den Perfekta" (klockan, mysdressen, väskan, träningsoutfiten osv...). Låt mig redovisa:

Ett par jeans från Levis
Tre par skinnväskor från (fantastiskt mjuka, underbar läderlukt, ja ni vet sånt man riktigt går igång på)
En klocka från Guess
En cardigan från Tommy Hilfiger
En piké till bror från Tommy Hilfiger
En kofta till mother från ovan
Ett par wedges från BR
En kavaj från Calvin Klein
En topp från Forever 21
Två par örhänge från ?
En styck parfym från YSL
En topp från BCBGmaxazria
En träningstopp samt shorts från Adidas
Ett badlakan från Ralph Lauren

Et c'etait tout!

Nöjd.

Känns lite som om jag är påväg in i ett shoppingstopp (om man tar med faktum att detta är cirka 40 % av vad jag shoppat sedan jag kom hit).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0