igår färdades jag 20 timmar.


... och hamnade på andra sidan Atlanten. Nu ligger en liten pojk och sover brevid mig medans jag är uppe med tuppen (min kropp är ju inställd på kvällning redan!) och kollar igenom lite inför placement-testet jag skall ha om tre timmar... nervös kanske man kunde tänka sig, men nej inte så. Det känns bara konstigt. Allt har gått så fort och det har vart så mycket på senaste tiden att man inte riktigt haft smältningstid. Linköping, flytt, jobbsökande, jobb, Oslo, fixa, fixa, fixa, hem, Landvetter, Arlande, Chicago och San Francisco !


Flygplanen är inte min vän i alla fall. Den gamla kärringen får ont i smalbenen, knäna och huvudet. Ingen mat och inget vatten får man heller.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0