det är över nu, men jag kommer ihåg alla dagar med dig







Alla ni civilingenjörs-studerande-nerd-freaks känner nog med mig lyckan att terminen TILLSLUT tog slut. Alla ni andra lite mer chill människor som inte ritkigt hajjar denna plugg-hets får helt enkelt vara tro mig när jag säger att denna dagen är en dag att komma ihåg. Det var längesedan jag var så totalt mentalt och fysiskt utpumpad som när jag klev av bussen i Borås igår kväll kl 22.10. Tur att jag är ung och fräsch och därmer återhämtar mig snabbt.

Idag har jag dock haft lite svårt att förlika mig med avsaknaden av aktivitet så jag lagade janssons, strök dukar, handlade, klippte syskon och fixade lite julklappar. Nytt försök imorgon. Planen: ingenting.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0