OMG.



Jag säger bara en sak; OMG. Jag har hittat THE perfect room! 100 bucks mindre än det förra.

Nu ringde landlorden och sa att han inte ville att jag skulle bo där så kort (3 månader it is), så om den andra fucking tjejen ville ha rummet så skulle hon få det! J a g  v i l l  b o  d ä r. Sa jag att han var massör, min eventuellt blivande roomie?

Ok.

Let´s leva på hoppet.

Sitter nu i något slags bibliotek på Stanford brevid min lille lille pojk. Hoppas att han skall tröttna på sin "Statistical Models and Methods for Finacial Markets" snart så vi kan gå hem och göra något mer produktivt som att ligga i sängen och... kolla på film.


(Note to self: sluta lägga upp bilder med fåningt smile)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0