just nu...





Mat: Tuggummi
Aktivitet: Pluggar midterms och laddar infor helgens persuasive speech
Plats: Foothill College, California
Irritationsmoment: Irriterande chines som kallar mig tjock (maste nog borja trana lite mer)
Concern: Att jag ser ut som ett monster efter att jag vaknat 9.26 och jag maste ga till bussen 9.30, annars ar jag screwed
Langtan: Efter min MELONER som finns hos Calle dit jag skall snart

Lite lagt fokus har kanner jag, kanske lika bra att aka hem (gor det inte, gor det inte, tankt disciplin, tank effektiv, tank success)

Ps. Jag har aldrig vart sa dalig pa att stava under hela mitt liv som jag ar nu. Markte det ga utfor under MSN-eran, alltsa jag maste alltid alltid googla ord som jag ar osaker pa. Why is that? Ds




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0