schizo





Dagen har vart seg. (FÖRVÅNAD?)
Frukost på jamba juice
Plugg i form av Interpersonal Communiation
Right now: Rödvin, "Sexy Bitch", mer plugg och pepp för eventuell Frat-party. Hur pinsamt är det inte att jag hänger på Frat-Partyn när jag inte går på Stanford och när de jag hänger med inte är undergrads? Helt ärligt så vill jag inte gå ut. Jag vill plugga, dricka lite vin, kolla på ett par avsnitt av Gre's Anatomy, lägga mig tidigt och sedan vakna utvilad imorgon. Hur gammal blev jag nu? 35?

Jag tror jag har vissa schizofrena tendenser. Party-frida, Boring-frida. Flickväns-frida (en extremt jobbig frida), Singel-frida (får mest praktiseras i drömmar nu för tiden). Hard Working-frida, Slapp-frida. It never ends...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0