friday





Idag är det fredag, idag är det fredag, idag är det fredag hurra!

Tänkte börja med att ge ännu ett exempel på min fina, fina mans okladerliga stilkänsla


Snygg!

The day: Vaknade klockan elva av pussar (bästa väckarklockan) och lyckades tjata mig till frukost på sängen (en torr bagel). Loggar in på mailen och ser att jag fått ETT SVAR (av cirka 20 mejl) på en lägenhet i Vasastan, det fanns tydligen fler potentiall hyresgäster men jag hoppas hoppas hoppas verkligen att vi har en chans! Hyra ca 5800 INKLUSIVE el och vatten, hur bra är inte det? 71 kvadrat, hur bra är inte det? Enkel mattematik ger att med bredband kommer månadshyran hamna på 3000 var, vilket är ca 1200 kronor lägre än min förra lägenhetskostnad. Hoppar hoppas hoppas hoppas...

Nu sitter jag och hänger i biblioteket. Veckan som kommer bjuder på informative speech, persuasive speech och ett antal mindre inlämningar. Hoppas jag hinner med allt idag (orealistiskt med vaddå?) för lördag, söndag kommer äntligen (!!) bjuda på VARMT VÄDER! Ja, jag är i Calofornien, men tydligen är detta ett kallt år, vilket har gjort att jag har gått och huttrat i 15-20 grader. Nu snackar vi 26!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0