COMM2, COMM1a, COMM 1b, COMM 54




Idag star hela spektrumet av kurser pa schemat! Det ar midtermsplugg i Public Speaking kursen (A+ pa den tack), laborerande i Argumentation kursen, sammanfattande i Interpersonal Communication-kursen (som idag handlade om Emotions and Communication, mycket itressant och larorikt) och Debatt Team-dag.

Jag skall aven maila hyresvardar i Linkoping, stada rummet och laga mat.

Garna ocksa jobba ikapp lite engelskaovningar.

Jag skall gora mycket idag. Det ar sa det blir nar man inte rort ett lillfinger (forutom att fora vinglas till munnen och skaka rumpa) under hela helgen. Onskar aven att jag kunde fa bli frisk sa jag kan uppta projekt joggning!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0