inlägget om världens snyggaste par.



Ibland går jag runt och tänker på hur snygga jag och Calle är tillsammans. Detta är en bild jag har i mitt huvud och kan vara en ren illusion. Bilden gäller dock inte när Calle går runt med sin ryggsäck. Bild på ryggsäcker, skall vi börja kalla den för fulsäcken(?), kommer. Annars tycker jag att vi är ett ganska snyggt par. Långa, blonda, välbygda (lite lagom mulliga båda två), en aura av dålig humor runt omkring oss (ja framför allt runt Calle då). Snygga helt enkelt.

Om det är någon av den ofantliga mängden av bloggläsare som inte tror mig så har jag bildbevis.


 



Callball & Frihoe. Snygga.


(skall jag börja med att avsluta med ett litet hjärta, hjärtan ser ju b ut egentligen, vem gillar hjärtan liksom?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0