depp.




Så otroligt deppig just nu.

Tankar i mitt huvud:

  • Jag har inga vänner.
  • Jag är en tråkig människa.
  • Jag har inget att ge.
  • Allmänt trist och platt varelse.
  • Jag är socialt inkompetent, inklusive osocial.

Gå och lägg dig Frida och vakna uppryckt imorgon!

Tilläggas skall att hela lägenheten, inklusive min boyfriend, har avskedsparty på nedervåningen men jag sitter ensam på övervåningen och skriver på en blogg SOM ÄNDÅ INGEN LÄSER. Vill inte gå ner för att mitt huvud säger till mig att jag är tråkig att vara med.

Haha.

Så otroligt patetisk är jag ikväll.

GÅ OCH LÄGG DIG.

En svag stund mina vänner, en svag stund.



Kommentarer
Postat av: Russin

LIES! Tagga till för fan! Dessutom så läser minst jag din blogg så fort jag hinner :)

2010-06-11 @ 19:22:14
URL: http://nushin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0