avskyr.





Jag avskyr att bli lämnad. Något som kommit på senare dagar antar jag. Först åker Calle till USA och lämnar mig i Sverige. Sedan åker jag till USA, och då åker han hem. Såklart. Bitch.

Sedan lider jag av extrem separationsångest, något jag inte upplevt tidigare. Antar att även det har kommit på senaste dar.

Kommer det något bra av att bli äldre?

Vet ikke, man blir fegare, tråkigare, mer inrutad, fantasilös, synisk och realistisk. Och så får man extrem separationsångest för att man blir kär.






Kommentarer
Postat av: ida och karin

Hejhejhej! Jag och karin funderar över din livssituation och behöver få endel saker klargjorda.



1. När kommer du hit och berikar vårt liv?

2. ÄR det snart?

3. Är det möjligtvis i sommar?



Ja. Det var väl allt. Tacksam för svar

/Frågvisa_tjejer_90

2010-06-14 @ 09:08:42
URL: http://idalinns.blogg.se/
Postat av: Mimo Style Paris

bon courage som vi säger i frankrike! vad tjusig du är på bilden förresten (:

2010-06-20 @ 22:29:24
URL: http://mimostyle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0