jag vill känna sanden mellan tårna bla bla bla.



Inte sitta här och sunka i alla fall och inte göra något vettigt. Sådant får mig att shoppa. Så då gjorde jag det. Shoppade. En hårinpackning, en cleanser och en ansiktskräm från Aveda. Har hört om märket någonstans. It better be worth mina 115 dollar som jag annars tänkte spara i fonder på 11% ränta.

Längtar lite smått tills månag så jag kan få lite struktur på mitt liv. Jag uppskattar struktur och rutin har jag insett. Veta vart saker är i en matbutik och sånt. (Inte något jobbigt Safeway där man inte känner igen märkena och måste jobba dubbelt så hårt för att omvandla dollar till kronor för att få en uppfattning om det är prisvärt eller inte). På måndag börjar i alla fall mina klasses och jag hoppas att jag får massa vänner första dagen (måste få lite vänner!!!!!). Jag har i alla fall shoppat kollegieblock (lila, svarta och olivgröna) och "matchande" rosa mappar (jag tycker det matchar).

Ok. Nu skall vi surfa runt lite på craiglist. Kanske kan vi hitta en billig (!) cykel eller en fin lägenhet/rum.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0