in a bibliotek



Sitter i ett bibliotek och smuttar desperat på min latte (varför låter det så fjolligt att skriva att man dricker latte) för att undvika the homework. Jag får liksom inte till det. För det första tycker jag att instruktionerna har stora problem i vad det gäller syftning. I just don't get it! Sedan riktigt hatar jag att känna mig begränsad av att man måste skriva på engelska (kanske skulle försöka med svenska), ord och uttryck kommer inte riktigt lika naturligt då. Sedan vill jag ju bara ha lite meloner. Hade jag fått meloner hade det vart okej. Meloner är mitt nya favoritgodis. Det slår allt. Allt. Choklad släng dig i väggen. Piggelin släng dig i väggen. Ja, ni fattar.


 

"Regognize how communication fills needs (Maslow) (så långt är jag med, Maslow, hade vi inte honom i organisationen också?), please generate three examples of how communication has filled each of the five needs for them. (Det är här jag tappar tråden. Them = exemplen?, but it doesn't make sense!) etc..




Kommentarer
Postat av: Rikard

Du är fortfarande lika vacker sedan sist jag såg dig Frida. Vad sägs om att Skypa någon dag för att ge varandra uppdateringar om livet? Jag saknar dig! Många kyssar, din kära vän Rikard (Från Fritsla)

2010-04-25 @ 22:54:13
URL: http://rikardandreas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0