I am twenty, going on twentyone !



And I am Swedish, living in the USA...

DETTA BETYDER full frihet återigen. Återfödelse, eller återmyndigande i alla fall.

Jelly Shotsen laddar i kylen och jag försöker plugga. Det är sol (imorgon på min egentliga födelsedag kommer det bli regn).

Detta med födelsedagar. Jag har aldrig riktigt gillat dom. Har aldrig riktigt tyckt att jag vart "värd" att firas. Men år på år så har det alltid vart massa folk som firat den ändå. Som bakat kakor, sjungit sånger, uppmärksammat mig. Tillslut fick det mig att inse: JAG ÄR SJUKT VÄRD ATT SUPERFIRAS PÅ MIN FÖDELSEDAG. Inte just för att det är min födelsedag utan för att alla borde firas i alla fall en dag under året. Jag skall även bli bättre på att fira andras födelsedagar (nyårslöfte från och med 11e april). Sedan är det ju ett plus in the corner om en pojkvän är snygg och har köpt en klocka i present (och vet ni vad; min pojkvän är snygg och jar köpt en klocka till mig i present!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0