frozen yoghurt



Vänner, jag har ett erkännande att göra.

Den 1a Maj skall jag delta i ett tournament och tävla. I Intercollegiate Persuasive Speech. På min knaggliga Engelska.
Anyhow. Jag tror det kan bli kul. Jag är skrämd till döds och kommer antagligen inte komma därifrån levande, men om några månader åker jag hem och kommer aldrig tillbaks, SÅ VAD HAR JAG ATT FÖRLORA?

Nej precis.

Nu är det fredag. Jag har bara lektioner måndag -  torsdag, så torsdag kväll - söndag brukar jag packa min lilla väska och åka till Stanford och min lilla, lilla man. Igår tog vi en liten sväng i Downtown Palo Alto och åt Thai soppa (haha) och Frozen Yoghurt. Jag ville dödligt gärna utföra en liten pedikyr och manikyr med men EFTERSOM jag shoppat upp hela min budget frinns det inte så mycket svängutrymmen mer för den typen av utgifter.

I alla fall. Frozen Yoghurt. Gott säger jag. Specillt om man går till "ta-själv" ställen där du får välja bland smaker och även ösa på med topping och sedan betala för vikten. Fantastic. Calle åt två så han kommer blir tjock. Tur att vi kanske skall träna idag då. Jag försöker tvinga honom att lära mig spela tennis (droppa min tennis for begginers kurs).












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0