.



Så tänkte vi åka till storastaden. Det vat kul och jag råkade shoppa. Sedan kollade vi (äntligen efter månader av velande) på Alice in Wonderland. Nu längtar jag bara ENORMT mycket till 27 Maj för då kommer SEX AND THE CITY 2 ut. OMG. Har jag berättat att min dator bara spottar ut SATC-skivorna när jag försöker kolla? En liten bit av mig har dött.

När vi kom till Palo Alto vid ett-tiden så väntade vi på Midnight Express som SKULLE matcha tåget, och som SKULLE gå efter ett (enligt CALLE, den ganska dåligt planerade pojken). Såklart gick sista bussen vid tio i ett och när vi insåg det efter tio minuter bussväntande på en buss som inte skulle komma, fick vi gå hem. ASLÅNGT.

Calle inspekterar sitt minskande body fat efter att vi sprungit 30 minuter tidigare (ååh, jag har ont i foten, ååh jag orkar inte mer, alltså jag har jätteont i magen, jag håller på att svimma osv var läten från honom under turen)

Jag var i alla fall snygg och mindre oroad över mitt body fat.

Nyshoppad prickig kofta från Target på rea. 5 dollar. Love it! Sooooo Frida-style.

 

 

 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0