en hel vecka till, jag är 21 och vi skall till San Fran idag!


Nice.

Sitter i ett bibliotek och pluggar. Fascinating. Har hittils avklarat två "tal"/"retoriskt influerade framföranden" och det har gått SUPER! Dock känner jag mig fortfarande som om jag går i femman men engelskan.

- Öhhh, can I have a regular coffee and a coffe with room for milk

Detta på kraftik svengelksa är min nivå. Icke okej.

Men OMG, vi skall till San Fransisco idag. Längesedan jag var där! Kanske skall man fira mig återfödda myndighet med en drink (om Calle betalar för jag är pank. Mammsi om du läser skall inte jag få ett ekonomiskt bidrag i födeösedagspresent?)

Jag säger bara OMG och det gör Calle med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0