kinkig.



Jag är så vansinnigt kinkig för varje liten grej. Kommentar, antydning, attityd som ens snuddar åt det negativa hållet. Otroligt energikrävande, oroande och nedbrytande. Därför stänger vi ännu en gång av alla känslor och liv och pluggar.

Plugga plugga plugga. 450 sidors dugga på tisdag. Flervariabeltenta efterföljande lördag. 13 timmar jobb utöver massa skola de närmast två dagarna. Allmänt tufft att ligga i fas, jobbigt schema. Det är så jag skall krama musten ur mig tills jag ligger som en gammal trasa på ett element och torkar upp. Tills jag är kruttorr och tråkig. Det är jobbigt att försöka bli ambitiös, kanske skall fortsätta köra på mina gamla slackerstil. Nja.

När man inte kan pimpa sina inlägg med kvalitetsbilder får man lägga till en humörbeskrivande Photo Booth bild. Funkar alltid.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0