bra dag.



Frida Hanson är i nya tag-taget. Det har tränats och pluggats organisation hela dagen och nu är jag trött och nöjd (skall bara plugga typ en timma till) och sitter och skypar med love. På köksbordet ligger en totalt hjärndöd 19kronors-blaska om för smala kändisar och den nya frisyren och till detta blir det ägg och kaviar. Lördagskväll finest.

Alla barnen gick på Hoffaestro på Draget
utom Frida för hon skulle lida.

Nej jag har faktiskt ingen bra ursäkt till varför jag inte är där. Jag hade ju en biljett. Men billjett - pepp = ingen bra kombination. Därför sålde jag den. Men det nuvarande läget: Pepp + Ingen biljett = VÄRRE. Det hade ju blitt kul ju.

Alla ni som skall svettas på Kårallen, sväng era lurviga tills pulsen nått 220 och fira I:arnas vinst av Draget!! Kuuuul!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0