Asiater och McD häng.



Igår var det asientema-partaj på schemat för att fira Karin, Jana och Per. Jag anlände som mongolisk krigare med knut på huvudet och lång svart mustasch fastlimmad med papperslim. Till min glädje ramlade mustaschen av tidigt inpå kvällen och jag kunde efter det njuta och känna mog mer attraktiv och kvinnlig, vilket jag oftast föredrar.
Idag har jag känt av efterdyningarna av mitt dåliga beteende. Dålig baksmälla var det med, en sån som ger alla baksmällesympton på en gång. Lock för öronen, ljuskänlsighet, dunkande huvud, oro för att andedräkten stinker kvarblivna alkoholångor och ett fantastiskt elakt illamående.




Karin var med mig.


Oavsett biverkningar pallrade jag mig upp ur sängen och begav mig till Lindex. 4 timmar senare räddar Ester mig ur min tristess och skjutsar mig till McD där jag proppar i mig en Big Tasty med plusmeny på rekordtiden 2 minuter.

Och slut var det på den historien. Imorgon är det söndag och jag ämnar då ta upp all disciplin som ligger i dvala. På schemat alltså söka jobb och söka jobb.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0