dispyter.


Jag och min man hade en disypt denna morgon om vem som var mest toffel.
Jag påstod att han var mest toffel för att han aldrig går ut längre utan bara vill vara med mig.
Han påstod att jag var mest toffel för att jag fortfarande går ut med alltid kommer hem runt tolv varje kväll för att jag saknar honom.

Men. JAG har ju i alla fall vart ute.

Här har ni dock ett ytterligare bevis på att HAN är toffeln i förhållandet:

Facebook denna söndagsmiddag
Carl-Fredrik

saknar dej frida!!!!

jag tycker du kan åka hit nu:)

13:23Frida

du är bara bakis, deppig och hångelsugen

där för vill du ha mig

men icke, du får tråna, bläddra bland mina facebookbilder och vänta tills LÖRDAG....

MOAHAHA LÖÖÖRDAG!

13:25Carl-Fredrik

mmmmm

dom kan jag runka loss till

;);)


Så jag tycker att vi alla kan instämma i att han är the toffel.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0