update från toa



Jag känner inspirationen rinna till igen. Kanske kan det bli någonting av detta ryck. Update från toan var det. Jag sitter här och ockuperar den så Calle inte kan bajsa vilket han hemskt gärna vill. Detta har vart en slapp dag i staterna. Vaknade av att Calle pressa in mig mot väggen och gav mig ingen annan utväg än att vakna. Lyckades ta mig till duschen runt tvåtiden, följt av typ Californication hela dagen. Slappar gör jag i en fet röd Stanford-hoddie, inte skönheten här alltså, anatar att det är såhär ett förhållande blir efter elva månader.

Imorgon tänkte vi ta oss till San Jose. Dom har hela två Forever 21 butiker där, alltså bättre än i San Francisco som bara har en. Det är så man bedömmer en stad ser ni.

Skämt å sido.

Tänkte försöka ta mig härifrån, toan alltså, så Calle kan få utlopp för sina männskliga behov. Ciao så länge!


Har även an ambition att överge PhotoBooth-bilder.. får se hur det går!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0