the USA



Hej bloggen och ni en som läser den! Jag är nu i USA och har vart det i två veckor. Det går inte så att blogga ser ni. Nu skall jag slösa pengar, eller försöka att inte slösa dom, på Stanford Shopping Center. Galssigt va? Massa dyra butiker för dom som gått här och nu tjänar massa pengar, alltså inte riktigt bra för mig som inte har några pengar och vill spara. Men what to do liksom?

Shoppar gör jag i mina nya trench som var billig från forever 21. Calle tyckte den var snygg. Det är nig typ det enda som han tyckt vart snyggt som verkligen VART snyggt. Färgbilnd ni vet.




Kommentarer
Postat av: ester

så snygg så!

2009-12-31 @ 10:02:24
URL: http://estermatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0